Rád bych zlomil „vidlácké prokletí“, přeje si Jirka Bauer

14.05.2017 15:07

Rád bych zlomil „vidlácké prokletí“, přeje si Jirka Bauer
Počtvrté na turnaji
 
Přes kluky z Jemnice jsem se dozvěděl o turnaji.
 
Zatím jsem spokojen, ještě nám chybí dva zápasy, tak snad je zvládneme.
 
Přijeli jsem s cílem vyhrát. Naposledy jsme vyhráli před dvěma lety, loni to nevyšlo, takže chceme určitě vyhrát. 
 
Konečně si zahrajeme pořádný zápas proti AMC, jsou tam kluci od nás z Brna, tak to doufám bude pořádně vyhecované.
 
Chtěl bych vzkázat Vidlákům, že s nimi chci hrát. Nikdy jsem je snad neporazil, tak doufám, že si proti nim zahrajeme finále. Jsou pro mě zakletí, tak to chci zlomit 
 
 
Dalším respondentem našeho rozhovoru je turnajová stálice Jirka Bauer. Ten ve svém "civilním florbalovém životě" obléká drez brněnských Buldoků, a právě z tohoto týmu hlavně čerpá při skládání Pohoda teamu, jehož je zakladatelem.
 
Jirko, ty už určitě nepatříš mezi turnajové nováčky, vídáme tě zde pravidelně. Pokolikáté si k nám zavítal? "Letos je to má čtvrtá účast na Velikonočáku".
 
Od koho si se vlastně o tomto turnaji dozvěděl? "Přes kluky z Jemnice, jelikož jsem také z těchto končin a kontakt tu udržuji stále".
 
Turnaj už pomalu míří do svého finále, jak hodnotíš prozatimní vývoj? "Zatím jsem spokojen, ještě nám chybí dva zápasy, tak snad je zvládneme".
 
A co vaše letošní cíle? Pravidelně zde sbíráte medaile, a pokud se nepletu, už cinkla i ta nejcennější, je to tak? "Přijeli jsem, jako každý rok, s cílem vyhrát celý turnaj. Naposledy se nám to povedlo před dvěma lety, loni to nevyšlo, takže letos chceme určitě zlato".
 
Kdo vás na cestě za trofejí ještě čeká? "Teď máme před semifinále, konečně si zahrajeme zápas proti technicky vyspělému týmu. Čeká nás obhájce - A.M.C., jsou tam kluci původně z Brodu ale většina už momentálně hraje u nás v Brně, takže očekávám pořádně vyhecovaný, ale divácky velice atraktivní zápas", předpokládá.
 
Chtěl bys naším prostřednictvím komukoli něco vzkázat? "Chtěl bych vzkázat Vidlákům, že bych si s nima letos chtěl zahrát. Snad nikdy jsem je ještě neporazil, tak doufám, že si poradí s Levelem a my s A.M.C. a sejdeme se s nimi ve finále. Jsou pro mě zakletí, tak to chci zlomit", dodává odhodlaně. 

 

Zpět

Kryštof Kůs - Vánoční turnaj © 2021 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode